Sunday, March 11, 2012

saya demam T_T saya homesick

kalau time2 mood tenga swing, ade life problem takpun hati tibe-tibe jer sayu and kawan-kawan rapat yang  selalu share2 rahsia pulak jauh kat semenanjung saper lagi nak carik kan kalau bukan zafirahzarrae.blogspot.com kan? :)) So, dah dekat 4minggu dah balik kat rumah kedua somewhere in Kota Samarahan nih dan selama itu jugak la diet aku dah kembali macam mula2 datang dulu.. time2 aku merajuk ngan makcik kafe Bunga Raya tu mmg meggie jer la tempat luahkan perasaan..Ya Allah..tolong la sedarkan makcik tu, cakap kat dia tolong la masak yg sedap2 siket..kalau tak reti masak sedap2 pun tolong la variety kan lauk tu..kadang-kadang sampai tahap sedih sebak tau.Dahla kite jauh dari rumah, atleast jgn la buat kite btambah sedih dengan new environment nih..kalau la aku ni berani mmg nak jer sound ciket..tapi masalahnyer x brani..hah tu lah masalah x selesai2 tuh..
mak abah ..adik demam taw hari ni..nak makan tomyam panas2..tp takde..sedih...rasa nak balik jer..okeh mmg flight ticket tu semurah RM15 pergi dan balik la kan.. :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol